KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 5 december 2010

WHAT!


Jaha söndag igen, och jag har inte gjort mkt denna helg. Har lixom inte orkat tagit för mig ngt. Vi har precis ätit lunch.

Imorrn börjar jag med socker detox! Har blivit en riktig sockerråtta och den känns på kläderna kan jag lova. Ja nu skriver jag om det igen. Men så är det iallfall. Måste puscha mig själv, och det kanske hjälper att skriva om det då.

Imorrn jobb, sen skivstång. Sen blir det att returnera Lanvin. Det mesta var inte bra.

Sen har jag hittat dom röda byxorna, köpte hem dom och har inte bestämt om jag skall ha dom heller, får se.

Sthlm var jätte bra. Hotell Sign var bland dom bättre, hotellfrukosten var även den jätte bra.
Torsdag kväll var vi på bio, "lyckan, kärleken och meningen med livet" med Julia Roberts, den var väldigt lång men en mysig film som får en att tänka till lite, den har bra budskap och jag rekomenderar verkligen den. Det är kanske det jag skall göra? Åka till Indien och bara meditera och bo på ??? hm ja vad det nu heter.

Lyssnar just nu på spotify. All Iwant for christmas is you. Mkt bra. Den blir man glad av.

Nu vill Elsie att jag skall fika med henne. Hon har gjort kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar