KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 22 december 2010

Dan före dan före doppardagen


Nu närmar sig julafton. Härligt, massa gott och massa paket :-) Iallfall till Elsie över 10 st. Men det är ju barnens dag och jag måste komma ihåg att plocka fram film kameran.


Nu är julshoppingen igång. Folk handlar rätt bra, men saknar ännu lite folk......vart handlar folk sina julklappar?


Idag var jag på gympa, gick bra, ganska tråkigt pass. Men fick röra på fläsket lite :-)


Imorrn kommer lönen, en mkt bra sådan, så lite lite shopping blir det. Men nu vill man ju spara sig till vårkläderna :-)


Som jag längtar till våren och våran resa till Milano.


God Jul


Får inte glömma Victoria Secrets modegala!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar