KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 9 december 2010

50 talet


Snart är det dags för fest, med 50tals tema. Det är inte lätt vill jag lova, eller det verkar ju vara ganska brett mode, men jag vet inte om jag orkar köpa ngt. Vill gärna använda det fler gånger. Men jag kollar in tradera, sen har jag kanske ngt i garderoben som funkar.


Just nu har jag banankaka i ugnen, inte dåligt va?! Näe finns inget på tv och vi hade massa bananer på jobbet, så det fick bli en kaka.


Har tränat idag, gick sisådär, har fått en stor knöl på utsidan av fotens som gör så j-vla ont. Inte kul.


Imorrn fredag. Härligt, idol final lär det bli, sen på lördag skall jag och Elsie baka pepparkakor, sen på kvällen blir det Väskinde. Syster fyller snart år.


Mmmmm luktar gott, undrar om jag skall ta en liiiiiten bit, bara smaka. Näää jag skall hålla mig till imorgon.


Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar