KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 21 augusti 2011

Boar redan!

Japp det blev en röd skiphop till vagnen. Jätte fint. Resväskan har jag köpt i Umeå så den får en kollega ta med till mötet i Gtb. Allt går att fixa :-)

Igår var det grannträff. Mkt trevligt. Det gör ju saken ännu svårare att flytta, när man trivs så bra med grannarna. GAAAAHHHAAAAA!! VAd skall vi göra!!!!!??????

Sitter nu och tar en lite kopp kaffe, japp ni hörde rätt, har börjat lite med det igen. SKITDUMT! Men det är så lite så det skadar ingen. Elsie och Stefan skall elda lite ute, sen tänkte jag åka en sväng igen och kolla tomten.

Framåt kvällen åker Elsie till Boge, får vara vid farmor ett par dar. Vi går varanndra på nerverna.....värsta trots åldern. Hon är som en tonåring. Blir GALEN!

Nu är jag lite inne i tradera träsket igen. Igår köpte jag en urgullig body från POP. Ny 76kr. Har ju inga pojkkläder, ingen som jag kan ärva av heller...så jag får köpa eget. Vilket inte gör mig så mkt...:-) Kan jag inte handla massa kläder till mig själv så får jag göra det åt "Bosse"

Nu skall jag hänga tvätt.

Imorrn borde mäklaren höra av sig, och då fan skall det vara klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar