KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 29 augusti 2011

LEXINGTON


Idag har jag shoppat loss på Kustnära. Älskar Lexington, skulle kunna köpa hur mkt som helst.

Jag gick på stan med systrarna och lilla Lilly. Sen var jag och Stefan till Myresjöhus. Men inte blir jag klokare för det.....skitjobbigt. Vill bara lägga ner känns det som. Inget hus är perfekt. Hur skall man välja det rätta? ÅNGEST!

Väl hemma vart det kyckling och bulgur sallad. Sen några mumsmums på det. Jävla Slite marknad. Känner mig otroligt fet, och det är skit jobbigt.

Resten av veckan är jobb. På onsdag skall jag försöka komma iväg på vattengympa. Idag har jag haft mkt ont i fogarna.

MICHAEL JACKSON, idag skulle han ha fyllt 53 år. Kan ännu inte fatta att han är död. MEn för mig lever han alltid kvar....MJJ King of pop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar