KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 19 augusti 2011

TGIF

Jaha då var det helg igen...sitter nu hemma, är skit irriterad och vet inte varför, eller jo, jag har ont i huvet, hungrig och trött. Mycket tankar som far runt i skallen.


Idag har jag haft jätte mkt sammandragningar. Väldigt jobbigt och man blir lite rädd. Så jag vill prata med någon på MVC, men det kunde jag ju glömma, fick inte tag i en enda sköterska....men nu känns det lite bättre. Slöt kl 15, gick hem och vila och det hjälpte nog lite.


Stefan och Elsie har åkte till Vibble hallen, blir chicken faijitas. Gott. Tog en lite bit choklad för att stilla hungern lite..,men nu mår jag illa istället.


För snart ett års sedan var vi i NY, ååååå vad jag kan längta dit. Undrar om man skulle ta en tripp??? När får man inte flyga längre? Vi måste ta någon weekend innan man blir för trött och hög gravid. Sen lär det väl dröja....Australien kanske får vänta...om vi nu bygger hus, vill man ju få ordning på det först...men hoppas att det kan bli av iallfall. SPARA SPARA!!!

Imorrn är det grillfest vid grannen, hoppas på bättre väder.


Nu kommer maten! Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar