KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 7 augusti 2011

Halvägs till bebis!



Idag har jag gått halva vägen, underbart. Om ca 3 veckor överlever han om han skulle komma för tidigt. En lite pojke, kan inte fatta att jag skall bli två barns mamma.



Det är nog därför jag "boar" och har mig, vill bygga hus, inreda och bara fixa. Men det dröjer ju nästan ett år innan man är där, om det nu blir så. Vilket jag verkligen hoppas. Ju mer jag tänker på tomten, huset så vill jag sälja detta. Tror inte vi kommer ångra det. Mamma, syskon tycker vi skall bli Brissunds bor.

Ja håll tummarna på att vårat bud kan gå hem!

Igår kom Alma och Elias hit, har sovit över. Alma sov 12 timmar i sträck. Elias och Elsie gick upp halv 6 inte ok!

Men det har gått bra, kommer sakna dom.



Idag börjar Medeltidsveckan. Får se om vi går på det idag, annars blir det imorrn. Är ledig

Snart är det höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar