KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 18 augusti 2011

Buffa mig!



Gud, vad jobbigt det är när man inte känner av "Åke" dom senaste dagarna har han varit väldigt lugn. Har fått lite..men vill känna mera.
Kanske skall ta och lägga mig på magen.

Igår slöt jag 15, sen till käkdoktorn, fick beställa en ny skena till truten. Lika bra, den andra har hängt med i över 10år!

Sen vart huset fullt av Nybas och Marlene med fam. Åt pizza och jag åt sushi. Nu sitter jag här och måste nog gå på toa...får va glad att jag inte ha några problem med det ännu.

Drömmde inatt att mäklaren ringde och sa att dom fått in ett högre bud!!!! Hoppas verkligen det inte blir så. Men jag blir lite trött på kärringen....varför tar det sån tid!! Vi vill ju ha den!!!! Säg SÅLD!!!!!!

Idag jobb till 17, imorrn slutar jag 15. Sen helg :-)

Tänkte åka förbi Järn AB innan jobbet idag. Rea på GANT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar