KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 14 augusti 2011

Ingen rubrik

Ja nu har helgen snart tagit slut. Imorrn jobb hela långa dagen. Känner mig helt slut idag. Ikväll har jag också blivit jätte yr!! Allt bara snurrar. Blir att lägga sig lite tidigare.

Ja helgen har ju gått åt att räkna, tänka, prata, planera......jag vet varken ut eller in. Om någon ändå kunde bestämma åt oss.

Jag tror ända att vi inte kommer ångra oss, den dagen man flyttar in till ett helt nytt hus, som vi tillsammans har valt....varenda liten pryl. Men hela året det tar att bygga kommer nog bli lite kämpigt, tillfälligt boende, bebis....planering. Orkar vi?

Idag har vi det väldigt bra ekonomiskt....vi kan leva och resa och ha det riktigt bra. Visst det kommer vi till viss del ha då med, om vi flyttar...MEN! Det blir dyrare varje månad vare sig man vill eller inte.

Bor vi kvar, måste vi lägga ner en del pengar här med....då vill jag ju göra om sovrummet, uteplatsen...osv.

Brissund? Ja det har ju varit min dröm sedan jag var liten, har ju alltid velat bo nära havet.....nu kan det ju bli verkligt. Vi kommer få lite havsutsikt, jag har 300meter ner till stranden, bra grannar.. kusiner och systrar i närheten.

Uppe på klinten är det ju också väldigt fint, men jag vågar inte bo där, tänk om man skulle ramla ner.....näe då bor jag hellre närmre havet. Solnedgången får vill lite utav. Sommartid så ser man dock inte så mkt.....

Jag väger för och nackdelar hela tiden.....men jag blir inte klokare för det.....
Ödet får bestämma....får vi tomten för det priset, vi får lån av banken...då ÄR det meningen att vi skall bygga. Så tror jag.

Gud vad jag svamlar en massa......

Elsie har lekt med Ella. Jag själv har inte gjort så mkt. Tvättat lite....vi har varit en sväng på medeltids marknaden...jag har ätit på tok för mkt socker!!! Brända mandlar är mkt gott!!!!
Stefan är i Slite och tränar hockey.

Elsie sover.

I dagarna kommer vår Bugaboo vagn. Brun och offwhite. Kommer bli bra hoppas jag. Lite tidigt att köpa vagn kanske...men nu hoppas jag verkligen att allt kommer gå bra. Att lilla "Åke" trivs i min mage och kommer lagom till jul. Han är mer rörlig än Elsie var...känner sparkar flera gånger varje dag.

Hoppas den blir en bra vecka.

1 kommentar:

  1. JAG TYCKER NI SKALL BYGGA NYTT! ÄR DET NÅGOT MAN VILL SÅ SKALL MAN GÖRA DET! SEN HAR JU DIN DRÖM SOM DU SKRIVER ALLTID VELAT BO DÄR I BRISSUND =) BYGGA BYGGA BYGGAAAAA :=)


    /LILLSYRRAN

    SvaraRadera