KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 5 augusti 2011

Eksjöhus











Det runda fönstrer går fett bort!! Fult!






Igår var vi och tittade på tomten. Stefan tror inte att några av dom husen vi tittat på blir bra på tomten. Men igår hittade vi detta, som skulle bli perfekt!

Man får allt i ett! Vi skulle välja att glasa hela utbyggnaden så man får en uterum känsla. Sen kan man bygga en balkong från sovrummet.



Sen skulle jag vilja ha huset i trä, liggande tror jag. Blanda puts och trä tycker jag inte är så snyggt. Skulle tröttna på det.



Vill ha en klassisk stil.




Ååååå vad jag vill börja bygga nu!!!!! Hoppas verkligen detta kommer gå vägen.


300meter ner till stranden!!!! De ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar