KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 17 augusti 2011

Stolt bugaboo ägare :-)



Igår köpte jag vagnen, nu stor den i köket och den är så fin. Hoppas "Åke" gillar den med.

Igår var han väldigt lugn i magen...bahhhaaa, gillar det inte, blir nojjig med en gång. Känns som magen är mkt mindre än när jag var med Elsie. Men nästa vecka är det dags för BVC så då kommer jag få lyssna på hjärtat hjärtat. Hoppas han växt som han skall då.



Idag slutar jag 15, sen skall jag till käkcentrum. Tycker min käke blivit värre igen. Ett jävla knakande.

Igår var vi också och kollade på ev ett hus vi kan hyra om allt nu blir av. Perfekt skulle det va. Elsie sa tom att vi tar det!



Nu är det bara den där sega mäklaren som skall få tummen ur arslet och säga SÅLD!!!! Till oss.

Hösten börjar närma sig.....och det gör mig ingetting. Inte vintern heller...för då kommer vår son.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar