KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 27 augusti 2011

Inte idag...

Idag vill jag inte flytta.....om ett par timmar vill jag det. Gahhhaaaa. Just nu vill jag ta mitt hus och ställa det på tomten i Brissund. Det skulle vara perfekt.

Igår fick vi höra ett såndant vackert ljud. Lilla "Åkes" hjärtslag. Låt så fint. Slagen låg mellan 146-152. En liten tår i mitt öga jag fick <3

Sen var det jobb till kl 15, efter det åkte vi till syster i Väskinde. Äppelpaj och sen lite grillad korv.

Väl hemma hamnade jag i soffa. Såg lite på filmen De dimmhöjda bergens gorillor.
Sov ganska okej inatt, som vanligt vaknar man 150ggr det gör så ont när jag skall vända på mig.
På måndag v 24 :-)

Nu sitter vi och väntar på Stefan.....som vanligt. Vi skall iväg till Slite Marknad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar