KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 30 april 2010

Räkna inte med mig


Jag blir galen, datorn eller internet suger just nu. Det går sååå sakta att jag vill kasta ut skiten.

Precis hemkommen ifrån Brissund. Grillning vid kusin, hur mysigt som helst, dock kallt och inte så fint väder. Gick en lång promenad vid havet.
Nu hemma och imorrn blir det grillning vid Endreväg. Sen lutar det åt "the monk".....Munken:)
Men men vi får se.......

Nu skall jag iallafall sova. Imorgon blir det gympa, och så hoppas jag på solen, så jag kan fixa lite ute....

Goooo kväll.
Har köpt denna ring......fin va:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar