KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 29 juni 2010

2 dagar kvar







Snart är det semester....gud så skönt det skall bli. Önskar dock man hade en sisådär 4v i rad. Men jag får nöja mig med 2 nu och sen en vecka v 32. Vill ju spara utifall man vill resa i höst.

Idag har det varit mkt att göra på jobbet. Men det har gått bra. Imorrn kommer Max. Då hoppas jag han blir lika nöjd som han brukar.

På fredag blir det Nyköping, då skall jag äntligen till Jelena. Lite fix med håret sen blir det lösögon fransar. Sen skall det mysas med bebis. Maja. Det var väldigt länge sen man träffade vännerna i Nypan. Saknar dom. Hoppas på trevliga dagar.

Imorrn är det även sommarinvigning på HP 5 eller om det var Gute? Kommer inte ihåg. Båda denna vecka. Skulle vara kul att gå på en iallfall, men jag vet inte om jag har tid.

Nu skall jag sova.

Trevlig sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar