KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 12 juni 2010

DAGENS!


Okej dagens bästa.

Blir nog trippen på stan idag, handlat färg till gästrummet, så nu skall det målas och bli fint. Hoppas nämligen att min syster Sonia och hennes mamma kommer i sommar.

Hemkommen från Cösters, Anton har fyllt 18 så lite god mat och mingel. Jag var chaufför, men nu tar jag ett glas rött och äter rotfrukts chips.

Jag köpte även en kamera idag. 1500spänn, kommer och och googlar och hittar den för 900 spänn. Kul!!! Funderar på att lämna tillbaka den. Gillar ju inte elgiganten heller, fattar inte varför jag handlade där.

Som sagt imorgon blir det nog lite målning. Sen gympa. MÅSTE!!!!

2 kommentarer:

  1. Tänk att jympa är kul, inte måste. Godis för kropp och knopp! Hälsningar Hurtfia

    SvaraRadera
  2. Så sant....men godis sätter sig alltid på kropp, med en gång....

    SvaraRadera