KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 24 juni 2010

20100624


Jag är ledig :-) Iallafall till måndag och det är ju skönt. Haft en riktigt bra dag på jobbet, mkt att göra och super fint väder.

Shoppat idag, en kavaj, jeans och ett par coola MC-skinnhandskar (till hösten :-) allt på rea. Ikväll har det det grillats vid Hjertsson. Hur mkt gott som helst, så nu sitter jag med mat upp ihalsen och magen är som en boll. Vi cyklade iallafall så det är ju alltid något. Imorrn blir det nog lite midsommar firande i Boge.

Nu skall jag sova gott, och hoppas Elsie sover lääääänge imorrn. Ni skulle ha sett henne på cykeln hem, huvudet hängde långt ner, så trött. Somnade flera gånger. Jag var rädd hon skulle ramla av sadeln.

Dagens bästa. Jag och Elsie på en filt i trädgården med varsin glass. Mysigt. Varmt och fullt av kärlek.

Grattis "pappa" Dennis och stålmormor Ethel i himelen.

2 kommentarer:

  1. 91 år. Saknar mormor, sedan länge...

    Vart köpte du dina handskar förresten?

    Vi ses! Kram Heléne

    SvaraRadera