KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 22 juni 2010

Sthlm











Dagens bästa.
Det var när Elsie kom hem från dagis och var helt lyrisk, hon hade varit på pippilandet idag....det bara tindrade om henne. Hon hade så mkt att berätta. Lyckligaste tjejen.

Jag då, njaaaa...nu har jag verkligen dåliga "tjockis" dagar. Byxorna spänner och jag kommer lixom ur fas.....inte bra. Ingen klok motion har jag fått heller. Tog ett varv med gräsklipparen.

Imorrn är det Sthlm, bc möte. Synd att jag blivit så flyg rädd, blir bara värre och värre. Speciellt när jag åker dom där små skit planen, med typ 15 platser. Näe huuuu.

Rean pågår för fullt, säljer rätt bra, men vart är sommar värmen? Jag skall ju snart ha semester och det är skit kallt....lär ju inte få någon solbränna.

Har inte blivit någon rolig shopping på sistone... jag vill lixom inte handla ngt när jag känner mig som ett hus:(

Nu skall jag duscha, så jag slipper göra det imorgon bitti.....gillar inte tidiga mornar.

Ha ha ha, detta vart ju inget positivt inlägg.....Men men.....imorgon kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar