KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 13 juni 2010

Run Forrest!

Ja det bästa var ju att få sova till 10:30. Sen har dagen bara rullat på, städat och fixat. Har nu börjat målat rummet och det kommer bli bra.

Sitter med världens godaste vin. Café. Har precis ätit god mat. Jag gjorde baconlindade sparrisar. Sen köttfärslimpa i ugnen, med hemgjord potatis mos. Mkt gott. Sen en stor sallad.

Elsie är inne vid söta Hedvig och leker, inte sett av henne på hela dagen känns det som......inte klokt vad stor hon börjar bli. Snart 4 år, min lilla plutt.

Jag har även varit ute och sprungit. Ca 30 min. Jobbigt, men det känns bra. Vart inget friskis pass, dum tid. Kanske imorrn.

Nu skall jag snygga till mig lite......bada kanske. Imorrn lite jobb, slutar 15. Sen på onsdag är det rea start. Shit, är nervös inför det......alltid mkt att tänka på och man hoppas allt kommer klaffa och man säljer som fan. Kö i hela butiken vill vi ha. 50% på nästan allt.

Nej, nu skall jag in på FB lite.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar