KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 8 juni 2010

EVA


Nu har vi provat våran bröllopsoutfit....Jag och Stefan, det blir riktigt fint. Jag vet bara inte vad jag skall ha för BH, då jag inte vill att det skall synas nå band i ryggen...Hmm undrar om det finns nå bra bröstvårts tejp eller nåt??

Sen var det mina vita ben...stay ups kanske funkar, eller så spray tan, men jag har provat det förut och den blir inge bra. Så det blir nog till att smörja själv.

Fyyy dessa bröllop, man vill ju vara fin. Sen mitt hår!!! Vem kan fixa det? Inte jag, vill ha uppsatt, och inte bara toffs som jag JÄMT har. Så jag får se om mamsen och jag kan få ihop någon fin uppsättning.

Tips, ja tack:)

På jobber idag var det inge kul, segt. Mina Acne jeans var tajtare än sist, tror det var det som gjorde att jag kände mig obekväm. Men efter jobbet vart det P18 och det gick bra, sprang 3km, powerwalk 2km.

Jag har en förkylning, vill inte att det blir värre inför vårruset.

Hoppas på en bättre dag imorrn.
En fika med Sandra var länge sen, kanske en liten promenad och tjej snack???

LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar