KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 4 juni 2010

Hatar blåsten!


Det finns en anledning varför jag inte cyklar när det blåser!!!!
Precis hemkommen efter middag med Stefan, varit på Bolaget och ätit gott. Vi cyklade in och det var fint väder. Hade nya lång klänningen från ZOUL.

Vi satt ute och åt, fy fan vad kallt, fryser ända in i märgen. Nu sitter vi hemma och jag är så förbannad, för när jag skall cykla och det är motvind, blir jag så ARG!!!! Känns som alla jävlas mot mig att "gud" skrattar åt mig!!! Åååååååååååå skall aldrig cykla när det blåser. HATA!

Annars har det varit en bra dag, jag har vunnit två flygbiljetter på gotlandsflyg. T/R biljett, vart jag vill i Sverige, inte dåligt! Sen fick jag visa leg på systemet! YES!!!

Nu skall jag försöka bli lite varm innan jag slänger mig i sängen.

trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar