KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 5 juni 2010

Skriva varje dag....


Jag vill verkligen försöka skriva varje dag, det är ju det som är lite meningen med en blogg.

Idag vaknade jag på fel sida, jag skyller på Elsie. Hon skrek redan kl 0700 att hon ville ha välling och se på tv. Ja hon får fortfarande välling. Välling är nyttigt och det får henne att komma igång. Hennes frukost.

Iallafall, jag var sur och grinig länge, innan jag kom igång med att dammsuga och klippa hela gräsmattan, ca 3000kvm gräs, i solsken, jävligt jobbigt, med det fick mig på bättre humör.

Vi har precis kommit hem från Brissund, varit vid kusin Ethel, och grillat. Mkt trevlig, och gott. Jag har återigen druckit vin. Det är det som är boven, att min mage börjar ta form, som en boll. Jag hade ju nästan platt mage och lite, lite magrutor på g.. Bild finns :)

Nu är det sommar....hoppas vi, även fast det är jätte kallt på kvällarna så hoppas jag verkligen att jag kan hänga undan höstjackan.

Imorrn är det söndag igen., och ännu en helg är slut. Men jag är ledig på måndag, skönt.

Nu skall jag göra sit ups.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar