KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 11 juni 2010

Va positiv!?!?


Okej, från och med nu, ikväll kl 23:16 och alla andra gånger jag kommer skriva i min blogg, skall jag börja med att skriva något positivt som hänt mig under dagen. För det finns alltid något som varit bra, fast man haft en jätte dålig dag, så kan man alltid hitta något som varit positivt.

Detta har jag lovat Kjell. Att jag alltid skall börja med att skriva något positivt. Kommer bli svårt, men jag skall försöka.

Då så...............

Oj, vad svårt sitter och tänker så det knakar.............hmmm något bra som hänt idag???? Det har varit en bra dag allmänt, bra med folk i butiken, alla har varit köp glada och på ett bra humör fast vädret varit kasst.

Ja nu vet jag....det var när min mamma kom in i butiken idag och hon bjöd på lunch! Det gjorde mig glad....kära mamma.

Så det var ju inte så svårt.
Precis hem kommen från Endreväg, varit på kalas och ätit massa gott. Ja, druckit gott med såklart.
Nu skall jag soooova, är så trött, och mätt. Hoppas på bra väder imorrn så jag kan ta en lååång promenad.

Go natt.

P.S Dom ringde från NK Mulberry idag, min väska hade kommit ......men jag fick inte lägga undan den tills den 23 då jag skall till Sthlm,(många som tjingat den) så jag får vänta tills nästa leverans. Slutet av Juli :(.

2 kommentarer:

  1. Jaaa, det var väl inte så svårt! Ser fram emot att läsa om vad som har varit det roligast du gjort varje dag. Det roligaset jag gjort idag var att väcka Märta 06:30 på hennes årsdag och se hur hon öppnade ögona med ett leende. Mer behövs inte här i livet =) /Kjell

    SvaraRadera
  2. klok man har jag och klok är du som lyssnar på goda råd. Att tänka positivt kan aldrig bli fel... Vi ses/Kram Heléne

    SvaraRadera