KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 10 juni 2010

Summer?


Jag har precis ätit min frukost. Lite gröt en kopp kaffe. Idag är det vårruset och det känns inte så kul att springa i detta skit väder.

Vart är sommaren? När kan man få lite sol och värme? Är så trött på detta gråa väder. Kallt är det så nu har jag blivit förkyld.

Är på väg till jobbet.

Jag skall köpa en Ipod, men vet inte vilken. Shuffle eller Nano? Jag tror det blir en Shuffle då jag bara skall ha något när man vill springa. Sen så måste jag köpa en bra kamera. Finns sååå många. Samma där, gäller bara att den är enkel och blir bra kort. Får se om jag hinner med Elgiganten.

Nu skall jag borsta gaddarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar