KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 14 juni 2010

Love




Idag är det inte lätt att skriva något bra.....skit dag. Men något skall jag väl kunna skriva.

Elsie så klart....hon säger ju alltid något man blir glad av, eller som får mig att skratta.
Sen var Sandra förbi en sväng ikväll, lite skvaller hade vi till varann...alltid kul ;-)

Imorrn fyller Stefan år. 36 år!!! Jisses vilken gammal karl jag har!!! Ja, han blir bara snyggare med åren som tur är...
Själv har jag en riktig "ful" dag.....jaaaaaaaaaa, jag känner mig lite "tjockare" idag...suck tänker ni då, men så är det. Så low calorie resten av veckan så klänningen kommer på tills bröllopet.

Nu skall jag sova..så jag kanske orkar upp imorrn och gratta gubben.

1 kommentar:

  1. åhhh vilka fina kort! Ni ser ju riktigt nykära ut!

    SvaraRadera