KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 1 september 2010

Bronx


Ja nu går dagarna fort. Om två veckor är min i NY. Nu måste vi pussla ihop dagarna med Elsie. Hoppas systrar kan något. Vill ju ha det klart innan man åker.

Idag var det BC möte i Sthlm. Alltid fullt med info så huvudet värker när man kommer hem. Varför är jag så jävla kass på siffror??? Jo för jag hatar matte, har alltid gjort. IG IG IG!

Imorrn inventering. Start 0700. Wiiiieee. Kommer dock kännas bra när det är över, som alltid. Sen känns det som jag har massor att göra tills vi åker......

Dagen i Sthlm vart lite snabb shopping. Dock inget som var helt ok. Lämnar tibax imorrn.
Har fortfarande inte släppt skorna på Coppar....VILL HA!
Carin Wester tröjan kom idag. Det var jätte fin. Den stannar nog i garderoben.

Nu skall jag försöka sova.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar