KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 25 september 2010

LÖRDAG


Jaha, gick upp kl 0945. Herregud vad jag kan sova.

Idag var det lite jobb, lugnt som bara den, tror minsann det berodde på Klinte marknad och rena sommar värmen. Vem vill shoppa då?

Väl hemma cyklade vi till Laila och Boa, pratade lite om NY, dom skall dit. Sen när vi kom hem började vi ta bort lite stenar, måste få ordning på denna trädgård. Inge rolig alls.

Sen ringde syster och vi åkte till Thai och käkade.
Vidare till Reno för film och godis.

Marlene, Tomas, Jill, Stefan, Elsie och jag. En lugn lördag. Imorgon bitti tänker jag ta min långpromenad.

Fatta! Idag när jag vägde mig visade vågen 60,8!!!! Jag har gått ner efter NY. Bra gjort med tanke på hur mkt skit man ätit, eller inte mkt onyttigt, men mkt kolhydrater. Fast vi gick ju flera timmar om dagen. Så det är nog därför.

Imorrn, skall jag betala in Friskis. Nu är det dags att träna.

Dagens bäst-Kusin Jill. Jag blir alltid glad av att umågs med henne.

God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar