KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 3 september 2010

DARK

Beckham är snygg i sitt mörka hår. Klänning JA TACK!


Jaha nu är jag brunett...riktigt mörk vart jag....jävlar! Var inne på soft igår och ville ha en toning till håret...jag vill inte bli för mörk sa jag. - Näe det här kommer bli bra. NOT! Visst färgen är väl fin, men jag ville inte bli så mörk på en gång. Nu är det som tur va en toning, så den ljusnar väl efter ett par tvättar.

TGIF- skönt, men jag jobbar imorrn, så då blir fredagen inte lika rolig. Men ikväll skall det bli lite grannfest. Skall bli roligt. Dock blir det en nykter sådan....tror jag :-)

Igår gick inventeringen bra, skönt att det är över för denna gång. Lite shopping, sen kom syster och Sebbe hit, Annika färgade håret på mig och lånade lite kläder.

Popcorn och godis vart det med :-(
Nu skall jag till jobbet en stund, sen doktorn sen jobba till 17. Det finns att göra kan jag säga......

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar