KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 27 september 2010

Gympa


Idag så kom jag äntligen iväg på Friskis. Inte jätte roligt pass men jag gillar verkligen dom nya lokalerna. Elsie kunde också vara med, finns en liten lekhörna.


På jobbet idag hann jag med en del, forsätter med butiken i morrn. Det är så mkt kläder.


Ser just nu på Svenska New York fruar. Jag vill också ha en lägenhet på 970 kvadrat på Manhattan.


Åååå vill tillbaka.


Nästa vecka blir det Sthlm, ev en dag extra för att umgås med bästa Sandra Arwe. Behöver lite tjej snack och ett glas vin.


Vill hitta en snygg kamel färgat jacka, sen gillar jag verkligen Lindex pilotjacka. Grym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar