KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 12 september 2010

.....

Oj, nu har det gått ett par dagar igen!

Fredag åkte jag och Elsie med Stefan till faslandet. Åka lastbil. Inte det roligaste jag vet, men Elsie tycker det är kul.
Vi hann med ett par timmar på Forum Nacka. Stefan köpte ett par gympadojor som han kan promenera i . Jag hittade en jätte snygg tröja inne på MQ. En från Diesel. Ett märke vi inte har. SUCK. Så tråkigt att vi inte har en större butik. Så mkt som vi går miste om. Som Gotland skulle behöva.

Sen tänkte även jag köpa ett par bra gympa skor. Har funderat på dom nya från Reebok. Ni vet den snygga rump reklamen. Easytoones. Eller ngt. Skall se om dom finns på Intersport.

Igår gjorde vi inte så mkt. Var till Elias, som hade 3års kalas. Massa goda kakor.
Sen åkte vi till Bilcity. Där var det invigning. Så vi klämde i oss en hamburgare som 50kvadrat grillade. JÄTTEGOD.

Sen åkte vi hem, Stefan stack iväg och jobbade lite. Jag och Elsie vilade lite. Sent tog vi en promenad.

Idag söndag och vi har inget planerat. Får nog börja packa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar