KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 24 september 2010

Vill tillbaka......

Vita huset
Fika. Vi orkade inte äta upp:-)

Carries uppgång i SATC


"Borta bra men hemma bäst" Visst är det så. Men just nu vill jag bara tillbaka till NY. Älskar den stan.

Kan man inte flytta dit? Ta med hela familjen och bosätta sig där. Vet inte vad det är, men NY har allt. Atmosvären, människorna, staden, allt. Vill dit nu!
Vi har haft det jätte bra. Sett massor. Sett allt vi velat se. Varje dag har vi sett något stort. Vi har gått från morgon till kväll. Ätit gott, sovit gott.

Har tagit massa bilder, lägger upp några.

Shoppat har jag inte gjort så mkt som jag trodde jag skulle göra. Det har varit väldigt dyrt allt jag velat ha;-)

Nu är man tillbaka hemma och det tar väl ett tag att komma in i vardagen igen. Imorrn börjar jag lite lätt med 3timmar.

Nästa helg blir det Sthlm och bröllop. Klänningen till kem idag, och mina YSL skall invigas då.

Tagit en lång promenad idag, skönt. Ätit gott sov till 12 gick och la mig 22. Bra gjort. Jetlag!
Känner att man är lite konstig i huvudet. Somnar nog tidigt ikväll.



"Big Apple is the shit"




1 kommentar: