KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 13 september 2010

Packar




New York står på mitt schema i 9 dagar framöver. Imorgon kl 0640 går planet till Arlanda, sen 1105 till JFK.
8timmar och 50minuter på ett flygplan! Check! Bläää vad jag hatar att flyga. Är så rädd.

Vi har 6nätter i NY, sen blir det nog bil ner till Waschington DC. Vita huset och Obama vill man ju se :-)

Idag har jag jobbat 3tim, sen packat och växlat in alla våra tior, 8500kr vart det. Inte dåligt. Kul, bara att börja på en ny när vi kommer hem.

Nu sover Elsie, vi har haft fredagsmys på en måndagkväll.....hon fick vara uppe till 2030. Nu ligger hon i våran säng. Vill lukta och ha henne nära mig så mkt jag kan. Tror jag kommer börja grina imorrn..

Nu skall jag snart gå och lägga mig. Klockan ringer 0525. Sen kör Taxi Reso alias Sebbe hos till flyget. Han och Annika sover här. Så snällt.

Tror inte jag kommer blogga så mkt, men dyker jag på en dator så kommer jag absolut skriva några ord.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar