KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 5 september 2010

JB




Jessica Beil. Vackra kvinna. Hon måste lätt tillhöra en av världens snyggaste.
Jaha, söndag igen....sitter här och svettas lite. Har tagit ett varv med gräsklipparen. IGEN! Elsie är inne vid Hedvig och leker. Hon har varit där inne i flera timmar. Jag blir nästan rastlös av att inte ha henne här hemma. Men det är så kul att hon har en kompis så nära.

Stefan är ute och trimmar lite. Å vad jag skulle vilja ha min systers nya trädgård. Helt underbar. Var och titta på deras hus igår och det kommer bli toppen. Sedan vart det varma mackor med Marlene, Jill, Stefan och Elsie. Jätte gott. Sedan spelade vi lite.
Efter det vart det soffhäng och klämkväll....haha vi i Larssons släkte har något sjukt för oss. Vi ÄLSKAR att klämma pormaskar på varann...vi kan hålla på i timmar. Jätte kul!
Idag har jag inte gjort så mkt. Tog en morgonpromenad. Sedan bytte vi klädsel på soffan. Nu är den svart igen.
Kaloppsen står på spisen och snart är det väl dags att återigen lägga sig, sova och jobba hela nästa vecka.
Men New York närmar sig.........härligt. Spännande och jobbigt. Elsie. Kommer sakna ihjäl mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar