KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 9 september 2010

????



Översta bilden var från vårat Hotell rum i Miami. Båten vi ska åka med ligger där.
Andra var en av flera barer. Sjysst utsikt.

Mindfulness. Har ni testat att göra det någon gång? Om inte, testa.

Orkar dock inte skriva hur man gör, men googla på det.

Iallafall, kl 2107 dags att slänga sig i sängen. Jag är trött. Virrig och allmänt konstig. Varför? Ingen aning. Tror att jag har mkt i huvudet just nu, iom att man skall resa iväg. Lämna Elsie hemma.....känns jätte jobbigt. Ibland känner jag nästan för att boka till en x-tra biljett till henne. Men det handlar mest om "kollen" att jag inte har det. Att man lixom inte vet vad hon gör, att man är orolig att det händer ngt.
Jag vet ju att hon kommer att ha det jätte bra, men det är bara jobbigt. Min lilla plutt. Nio långa dagar utan henne.

När jag vill prata med henne om att mamma och pappa skall åka långt bort, till ett annat land, börjar hon bara prata om ngt annat. Hon vill lixom inte prata om det.....varför? Hon sa att när vi kommer hem så kan vi åka till Egypten, så hon också fick flyga flygplan. Så det är ju bara att börja spara till nästa resa. För visst måste man iväg nästa år med.

Vart skulle det tänkas vara? Jo, vi har ju länge pratat om att åka en kryssning igen. Så kanske en i Medelhavet nästa gång. Vem vet....
Jag vill ju till så många ställen.......

Idag var det jätte lugnt på jobbet. Men dagen gick så fort ändå. Gjorde om på Zoul, och lite plock på kontoret. Köpte en lång klänning på Vila med, kanske inte riktigt vad jag var ute efter, men vi får se. Den var grön. Vero Moda skulle få in en svart. Vill ha en enkel svart, lite längre ärm och inte för lång.

Aj, fan alltså. Har fått sår i näsan, gör så ont.

Dagens bästa.....vädret. 18grader. I New York 25-30grader. Det ni!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar