KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 19 september 2010

I Love NY

Oj, dagarna gar sa fort i NY. Varje dag ar helt underbart. Man ser och upplever saker hela tiden. Detta ar staden som aldrig sover. ILOVE NY.

Hotellet ar helt ok. Vi sover gott och det gar ratt sa fort att komma till Manhattan. Men jag skulle nog hellre ha bott pa Manhattan.

Oj, vad har vi gjort. MAssor!! Vi har gatt och gatt, man gar hela tiden. Vi har lite vark i benen, men det ar det vart.
Jag har sjalvklart shoppat en del. Men det basta var mina YSL skor som jag fick av Stefan igar. VAr inne pa Christian Loubotin, men fanns inga i min storlek. Sen satt dom inte sa bra pa mina breda Kalle Anka fotter.

Idag ar sista dan i NY. Imorrn aker vi till Washington, vill inte lamna stan, men Vita huset vill man ju se med.

Elsie, lilla gumman vad vi saknar dig. Men snart kommer vi hem, och vi har kopt lite saker till dig.

Nu blir det Empire, sen Bloomingdales. MORE SHOPPING!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar