KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 28 september 2010

TISDAG


Vill ha helg, vill sova. Hoppas den ännu är jetlagen som sitter i. Annars vet jag inte vad jag tar mig till.
Helt ok på jobbet idag. Butiken ser bättre ut, har nytt färgtema som snart skall fixas.
På fredag har jag bokat in ansiktsbehandling. SKÖÖÖNT! Lördag morgon är det båten som gäller. Hoppas på en bra helg.

Idol går på tv, väntar på 21 filmen skall börja, ser den i sängen. Stefan kom inte med båten inatt pga blåsten. Tråkigt.
Imorrn kanske jag går på skivstång. Har väldigt ont i bröstmusklerna...kommer inte kunna sova.
Shoppat lite på jobbet idag och på MQs hemsida. S&S skjorta till min Stefan(bild) Hoppas han kan ha den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar