KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 22 november 2010

101122


Så har vi sagt ett sista farväl till Janne. Vilken dag. Nästan 200personer kom.

Har aldrig sett så mycket rosor.
Många tårar och även en del skratt blev det idag.
Janne var ju alltid glad, han fick många att skratta......
Nu har vi kommit hem, tänt ett ljus och snart dags att sova, imorgon är en ny dag och livet går vidare.
Imorgon 0800 släpps Lanvin for H&M och jag skall shoppa, hoppas jag. Jag och Sandra skall hjälpa varann, min dator är ju inte den bästa. Men lite kläder ur denna kollektion hoppas jag på.
Imorrn är det även jobb, resten av veckan även lördag. Gympa hoppas jag det kommer bli en del denna vecka. För seriöst, jag är en socker råtta! Jag äter på TOK för mkt nu. Fattar inte varför, vad är det för fel på mig, jag måste sluta......skärpning.
Siv gutt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar