KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 9 november 2010

Vilken lugg skall jag ha?




Jag har gjort någe gale på gympan idag. Allt gick bra, men i slutet av passet högg det till på höger sida av ryggen, lite längre ner typ vid midjan, iallafall, kan inte röra mig. Hugger till och gör ont som f-n. Måste ha sträckt muskeln.

Värmedyna och Zon är min medicin ikväll. Hoppas det hjälper.

Stefan i Slite, han har även hälsat på Janne, han ringde efter och var lite nere, stackarn. Stackars alla....jävla cancer!

Nu sitter jag i soffan, ser Anna Anka, tatt en kopp te, ätit lite fetaost och oliver. Ja okej en lite bit mörk choklad med. :-(

Vad skall jag ha för frisyr? Hjälp mig.

1 kommentar: