KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 4 november 2010

SKÖNT




Det är skönt när veckorna går fort. Gillar helgerna då man kan sova lite längre, för trött, det är jag. Bilden på en vacker ros från Botaniska. Sen Elsies och min pumpa.
Jobbat idag, hela veckan har varit fullspäckad på jobber, men det är bara roligt. Imorrn är det fredag och middag vid Klintbom, sen lördag Gaga/dileva fest vid Hjertsson. Vet inte om jag lyckas med någon bra outfit, men ngt litet blir det nog.
Har varit på gympa ikväll. Gick bra, hoppas inte förkylningen kommer tibax.

Imorrn frukost på jobbet. Just nu mår jag bra....härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar