KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 10 november 2010

We are so OVER!


Vänner, ja den serier är ju så bra. Tänk att vissa saker tröttnar man aldrig på.
Vänner ja, vart tar dom vägen? Blir man så annorlunda bara för att man skaffar barn, har man inte tid längre då?

Får man ett helt annat liv? Jag tycker det är viktigt att man inte glömmer bort....det är inte så svårt att slå en pling och bara säga "hej" Det känns ju alltid bättre än ett sms.

Man borde vara rädda om varann. Livet kan ändras så fort. Jag själv måste också bli bättre på det. Men jag är ju lite envis, jag ringde ju sist, så nu tycker jag att det är din tur....typ!

Man borde stänga av "autopiloten" oftare, stanna upp och tänka till lite.

Annars.....

Dagens segaste dag på jobbet...jisses vad lugnt. Men rätt kul ändå. Man gör massa andra saker somman skjuter på....

Nu skall jag se 24 timmar tänkte jag.... Kan ju vara kul.
Imorrn ny frisyr.YES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar