KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 7 november 2010

V.I.P




Ja vilken fest dom hade fixat, grymt. Riktigt kul var det. Alla var så snygga.
När man anlände hade dom fixat med kravallstaket och röda mattan! Även en vakt (Henke) som checkade att man var bjuden. Sen ett vip kort till "viphörnan" Där fanns det massa god dricka.
Min outfit blev riktigt bra, nöjd med min sminkning. Fasen, blir lite sugen på att kapa håret...men skulla aldrig våga. Skulle ångra mig.

Lite bilder från festen, Cilla och James åker imorrn på honeymoon, sen Australien. Kommer sakna er, massor. LOVE YOU!
Idag har jag varit i Väskinde en sväng, sen mamsen. Jag, Marlene och Elsie åkte förbi körgårn och tände ljus på mormor och morfars grav.
Nu blir det sex and the city 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar