KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 17 november 2010

Barret!


japp imorrn kl 0815 skall jag fixa om mitt hår, eller hon skall lägga i ljusare slingor, så jag hoppas verkligen det kommer bli bra....annars blir det att åka till Nypan. Vilket jag säkerligen kommer att göra i fortsättningen när det gäller mitt hår.

Sen har jag funderat på att kapa av det lite till bak, men vågar jag? Måste kunna sätta upp det, det är mitt krav, min hästsvans är ju väldigt viktig. Men sen har jag ju ganska lockigt, så risken är kanske att jag kommer se ut som en cockerspaniel...hihi.

Imorrn torsdag...YES. Dagarna går fort. Stefan kommer hem imorrn, men fredag är han borta och jag skall på fest med "strövet" Eller jag kommer nog vara nykter. Fredagkväll på Joda.

Lördag har vi bokat på Surfers. Längtar.

Idag var Jannes dödsannons i tidningen. Overkligt. Begravning på måndag.....är trött på alla som går bort för tidigt. Cancer, trafikolyckor, ALS. Man skall få bli gammal. Det är för många som går bort för tidigt.

Men döden lurar ingen.

God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar