KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 25 november 2010

Vinterland


Då har det kommit snö, och jag gillar det. Eller det är bättre än regn och rusk. Som det är nu är perfekt, lagom kallt, lagom med snö.

Har haft en "mys"dag, eller haft julkänslor i kroppen, och på jobbet har det spelats julmusik på streamern. Satt upp adventsljus staken och handlat glögg och pepparkakor.

Ikväll har jag även gjort en god middag. Blev ryggbiff, blomkåls mos och en jätte god svampsås. Nu har vi precis sett en film och jag är så trött.

Imorgon kl 0800 skall jag på pulsmedel.

God Natt

Sheperd skorna kom idag, dom kommer få stanna kvar, bra vinterkänga. Väntar ännu på Lanvin. Hoppas allt inte passar, det kommer bli dyrt i såfall ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar