KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 28 november 2010

IPHONE


Ny har jag köpt nya Iphone, och jag blir galen. Varför skall det vara så svårt. Får inte iväg mail, får inte över musik till ipoden från Itunes..WHY!!!????


Gått på skyltsöndagen idag, mkt trevligt. Mkt folk.


Märta och Elsie hade kul. Mkt snö har det kommit och det är så halt, folk ramlade överallt.


Idag har jag en riktig tjockis dag, byxorna spänner mer än vanligt. :-(


Så jag hoppas Nisse kan jobba lite för mig imorrn, så jag kan gå på skivstång. Det är viktigt!!!

4 kommentarer:

  1. Vad har du gjort med din förra iphone??

    SvaraRadera
  2. Den är till salu. Olåst är den me .-)

    SvaraRadera
  3. Okej, hur mkt kostar den då? Inte för att jag förstår mig ett smack på sådana där men iaf :)

    SvaraRadera