KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 12 november 2010

HAIR




Mitt hår :-( Jag är inte alls nöjd efter gårdagens frisör tripp. Jag har svart/lila hår, ser ut som en tant. Inte kul 1350spänn och man är inte nöjd.
Tvättade håret idag, och det gick ut lite av färgen, men inte tillräckligt. Fan! Jag skulle ha åkt till Nypan istället. SKIT! Jag vågar inte säga till frisören heller....går väl inte att göra ngt. Sen är det ju bra mkt kortare nu. Det behövdes iof men det är mkt hår borta....

Är på väg till jobbet, intervju med en kille, sen slutar jag 15. Skönt då blir det fika med Sandra, sen skall jag hitta dop present till Tova.
Hittade dessa två plagg från H&M som jag måste ha...sjukt snygga byxor.
Så håll ögonen öppna om ni ser något av dessa plagg.
Nu skall jag sätta på mig en stor fet mössa. Kan man ha mössa på jobbet?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar