KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 6 november 2010

GAGA vs Dileva


Jaha, ikväll skall man på "maskerad" och jag har inte någe kul att ha på mig...eller jag har ingen fantasi. Men men, får bli va det blir. Finns andra som kommer lyckas betydligt bättre. Hihi.

Varit på skivstång, skönt skakade i armarna som f-n, så jag lär ha en grym träningsvärk imorrn.

Sen gick jag en sväng på stan, nu har jag ätit lite falafel.
Tänkte lägga mig soffan, läsa chic sen blir det nog ett skönt bad, innan det är dags att fixa till sig.

Fan alltså, känner mig depp, och som vanligt vet jag inte varför.

Stefan är iväg, Elsie skall till farmor.

Näe hoppas jag får lite party känsla och blir lite glad snart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar