KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 19 november 2010

URK


Jaha då var man sjuk. Kräktes inatt och har inte ätit mkt idag...mår konstant illa.


Fick sluta tidigare idag, kom hem och har legat på soffan. Slumrat lite och sett på tv.


Kul fredag kväll!!!


Elsie är vi Gunni, för tanken var ju att jag skulle med jobbet på strövetfest. Men icke!


Lär väl inte bli någon gympa imorrn då heller.


Bloggade inte igår, men håret blev mkt bättre med lite slingor. Så nu är jag nöjd.


Har ännu inte lyckats fått tag i byxorna från H&M, dom röda som jag har bild på. Aaaaa jäkla skit H&M Gotland, dom har inte mkt!


Nu skall jag se om jag kan äta ngt...inte sugen på något. Men skall försöka få i mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar