KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 14 mars 2011

Är det vår i luften?


Ja det måste det vara...nu kommer det väl inge mer snö? Har nog aldrig längtat så mkt efter våren.
Man blir så mkt gladare av solen...nu måste jag bara ta tag i min vikt och börja träna och äta sundare...hmm undrar om jag skall köra GI, LCHF, Allevo eller kanske köra helldieten en gång!! Rikshospitalets!! Gahaaa..den är fan ingen lek!

Har varit ledig idag, men var ett par timmar till jobbet ändå. Imorrn blir det att åka till Nyköping. Fatta jag skall klippa av håret...har haft samma frisyr i typ 10 år och jag är bara så less på det...Så nu hoppas jag verkligen att det blir bra, annars kommer jag dö!

Inväntar Topmodel... Anne hoppas jag vinner...gud vad jag kan tycka synd om henne...kan tom börja grina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar