KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 22 mars 2011

Lite bättre....


För stund så glömmer man, då är allt ok. Sen kommer det över en och man får ingen luft.

Men ngt bra har hänt, Lexusen är såld, vi får tillbaka massa pengar på skatten. Hurra!! Nu kan vi boka Australien. Hoppas det vänder, det bara måste göra det nu.

Haft PU samtal med RC idag, gick bra. Lite trött och det är mkt att tänka på, svårt när man haft massa andra saker i skallen.

Imorrn skall jag till käk röntgen. Kolla min käke. Knakar och är allmänt kass.

Sen hoppas jag på sol, så jag kan ta en promenad efter jobbet. Gympa, ja det var väldigt länge sen, jag som var så duktig. Fan, hade tom med fått en liten bula på biceps..hihi.

Nu skall jag bada med min dotter...sötaste i världen. Tack för vårt mirakel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar