KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 28 mars 2011

Mitt huve!!!

Är det normalt att ha ont i huvdet i nästan en vecka varje dag?!?!?! Blir så lack!

Har precis betalat räkningar, alltid lika kul, men det blir en del över till shopping i Milano.
Imorrn jobb, sen flyger jag till Sthlm för att bo på Sign, äta med några kollegor för att på onsdag ha BC möte. Älskar att bo på hotell, ett av mina hobbys ;-)

Kommer nog hinna med lite span i butiker, är på jakt efter sjysst vit skjorta. Typ Filippa K eller Whyred. Sen skall jag se om jag kanske kan hitta ngt från Klings kollektion, ännu inte lyckas fått tag i ngt.

Nu skall jag packa, duscha och sova. För jag orkar inte med mitt huve!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar