KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 17 mars 2011

Torsdag


Köpte en söt spets väst idag från ZOUL. Fin va?


Imorrn är det helg igen! Skönt, hoppas på sol så man kan sitta mot husväggen och kanske få lite färg.

Jag trivs så bra med min nya frisyr, ikväll har jag tvättat det för första gången efter Jelena fixade det, så nu får vi se om jag får till det själv. Måste nog köpa ny plattång som sagt...har lagat min med superlim. Hoppas det funkar.

Jobbat idag, haft två intervjuer. Måste anställa 2-3 st inför sommaren. Har hittat två bra. Tänkte nog ha semster 28,29,30. Sen spara resten till Australien och ev Frankrike v36. Hoppas på båda såklart. Australien är givet!

Dricker lite proviva, lite ont i magen. Men är nog mest lite nervös..varför vet jag inte.
Idag kom Emelie hem, blir lunch med henne imorrn. Sen blir det nog middag med Sandra A. Härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar